DirtyFriends

Hát..igazából ez egy kis saját célú blog, megörökítünk és bemutatunk benne minden fontosabb és viccesebb eseményt, ami történik velünk..néha átlépve a normalitás határát! :)

Kik is DirtyFriendsék? Milyen az osztályuk? Itt van!

Friss topikok

Linkblog

Az osztály: Akinek sikerült (na még azé nem teljesen :)) beépülnie társaságunkba

2008.09.22. 20:58 | ditta69 | 1 komment

Mien jó is volt még 9. első napján,amikor minden gyerek újnak tűnt(persze a keménymag tarczysok(Dirtyfriendsék főleg) az osztály harmadát kitették szal nekik még se volt annyira sok ismeretlen tag.

Ment a csata a helyekért,mindenki megpróbált minél hátrébb ülni.Ez Dirtyfriendséknek sikerült is.
Az első padba két teljesen ismeretlen lány ült,kinézetre pöppet hasonlítottak1másra.
Egyikük szemüveges volt,másik nem,talán ennyiben tértek el...najo..azé nem..de ez most nem fontos:)) Mind2en barna, hosszú hajúak. és hát meg kell mondani, PEDÁLKÁK voltak.(nem biztos, hogy múlt idő). Megkülönböztetni talán úgy különböztettük meg őket, hogy a szemüveges pedál és a nem szemüveges. A szemüvegest Kittinek hívják,társát Krisztinek ,de most az nem lényeg=).

Kitti eccer Dávidot csetelni hívta myvipen. Dávid már ekkor is jófej gyerek volt, ezé elfogadta a beszélgetésre való felkérést. Ezután sokáig dumáltak. Dirtyfriends tagunk tette a kemény infozsenit(mégiscsak a Tanár úr tanítványa),és csinált Kittinek msn címet. Megtanította a kis pici lánykát msnezni.(azóta a csajszi egész nap ott pasizik x) ).
Így egyik tarczys javataggal egész jó viszonyba került.
Ezután jöttek szépen sorjában a többiek.Szép lassan jóba lett dirtyfriendsékkel,  majd velük töltötte szinte az egész nyarat .Ezután sikerült Gabira lecsapnia, és padtársak lettek,így ő is hátra került.Így persze még jobban beilleszkedett a keménymagba. Ez persze nem ment egyik napról a másikra,hosszú hónapok teltek el.Kitti aztán elpártolt picit egy másik oszt.társunkhoz. Mikihez-ugye emlékeztek, Marcell és Dávid igazgatóis esetének kirobbantója. Ekkor főleg csak vele lehetett látni, dirtyfriendséket hanyagolta. Ennek a korszaknak vége lett,hála hős Dávidnak =).
Dáviddal belebonyolódtak egymásba (tábor=)).
Nemsokra rá Dirtyfriends tagunk és Kitti összejöttek,azóta szépen megvannak.
Hát kb. ennyit kell tudni arról,"akinek sikerült (na még azé nem teljesen:)) beépülnie társaságunkba".

 

 

Nézzük, hogy hogyan látja ezt az egészet Ő, azaz Kitti:

 

 

 

„Emlékszem, kis (még a mostaninál is kisebb) nyolcadikosként nem tudtam eldönteni, hogyan tovább. Végül a hires-neves petöfi mellett döntöttem, nem is sejtve, mit vállaltam be ezzel...az osztálytársakkal elöször a fantasztikusan hosszu szecskanapon találkoztam, ahol rögtön szemet szurt a tarcis keménymag^^

 

még élénken él bennem a kép, amikor a körbeülősnevettanulós játéknál kovácsot és Dávidot összekevertem.utobbi kedves tekintettel és egy aranyos megjegyzéssel jutalmazta megbocsájthatatlan bűnömet. itt örökre elvágtam magam a Nagyok előtt =( -gondoltam én.

Aztán a helyzet csak tovább fajult,mikor kedves barátnőmmel, krisztivel az első padba kellett ülnöm, hogy a Nagyok hátul ülhessenek és háboruinkkal ne hergeljük a már akkor labilis idegállapotú tanárnőt .Ám Ők ahelyett h értékelték volna önfeláldozásomat, "mocskos pedálként" megbélyegeztek=( még arra sem  méltattak, h a nevemet megjegyezzék=( csak a szemüvegescsikospoloskislány voltam=( ez úgy tűnt örökre lemoshatatlan marad.

 

ám egyik este, mikor otthon szipogtam e gonosz és alaptalan^^ vádak miatt,valamint a bosszút forraltam, kis villogó mosolyjelet pillantottam meg (akkor még csak simán) Dávid neve mellett myvipen....

gondoltam írok, max elküld a ....ba=( de legnagyobb meglepetésemre VÁLASZOLT :O.O

ezután egy hajnalig tartó beszélgetés következett csupa fontos dologról. ekkor jöttem rá, hogy az első látásra nem szimpatikus (akkor még csak simán) Dávid egész jofej=)még aznap éjjel volt oan kedves, h msn-t csinált nekem<3 =)

 

ezután msn-en is cseveghettünk =) negatív jelzőim ezáltal javultak annyival, h már nem csak mocskos pedál

voltam, hanem a mocskos pedál akivel lehet beszélgetniii =)(Y)

a "mocskos kis pedál" igy szép lassan, észrevétlenül behálózta a Nagyokat =) senki sem emlékszik, hogyan, de megtörtént...innentől minden úgy alakult,akár egy tündérmese...ám ennyivel nem elégedett meg!!!

 

addig nem nyugodott, míg szép lassan teljesen be nem épitette magát, mégpedig úgy, hogy magába bolondította a Nagyok egyik tagját, talán akinek a legellenszenvesebb volt mind közül: ö volt, Dávid. itt talán kicsit leépült szegény pedálka kemény munkával megszerzett hírneve, hiszen elragadta a Nagyok egyik tagját, de ugy tünt, mégsem haragszanak érte=) azóta a kis pedálka boldogan él a Nagyok közt, míg azok ki nem túrják =(

Így történt meg a lehetetlen: egy kis „mocskos falusi pedál” beférkőzött a nagy tarczysok közé, s ennek köszönhetem azt  a megtiszteltetést is, h ittlehettem=)

KöSZönöM Srácok =)”

 

Címkék: dávid miki kitti

A bejegyzés trackback címe:

https://dirtyfriends.blog.hu/api/trackback/id/tr57676534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lao 2008.09.22. 22:53:11

Ez egész jó lett, tetszik =]
süti beállítások módosítása